woensdag 12 juli 2017

Newborn Tijmen en grote zus Marlijn

Iets minder dan twee jaar geleden fotografeerde ik Marlijn, vlak na haar geboorte. Zij paste toen in mijn mini-hangmatje zo klein was ze. Nu is ze niet meer zo klein, sterker nog, ze is grote zus nu!

Ze heeft namelijk kort geleden een broertje gekregen die luistert naar de naam Tijmen. Tijmen is nog maar klein, maar hij is zeker geen kleine baby. Met zijn 4180 gram werd hij als een flinke baby geboren, maar het is een knappertje joh!! Wat een heerlijk ventje zeg. Zijn zus had hele blonde haartjes en Tijmen heeft donkere haartjes. 
Marlijn heeft zich overigens gedurende de hele fotoshoot ontfermt over een van mijn knuffelberen. De werd in bed gelegd, dan weer op het aankleedkussen gelegd, billen gepoetst en dan weer opnieuw. En dat een keer of 100 achter elkaar. Haha.. lekker meisje. Alleen doordat ze vol overgave bezig was met de beer had ze niet echt zin om met haar broertje of met haar ouders te kroelen. Dat werd even een uitdaging. Op een bepaald moment heb ik haar baby broertje in een ander poppenbedje gelegd en dat vond ze even gek, maar ze vond wel dat hij dan onder een dekentje moest en daar wilde ze dan wel even bij helpen. Gelukkig heb ik daardoor toch een super schattige foto kunnen maken van deze broer en zus. 
Ook de gezinsfoto ging niet echt vanzelf, maar ook die is gelukt. Op een bepaalt moment is papa met Marlijn naar huis gegaan, zodat mama en Tijmen nog even in alle rust door konden. We hebben toen nog een aantal mooie foto's kunnen schieten. 

Bedankt dat ik wederom jullie leuke gezin mocht fotograferen.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten