woensdag 19 april 2017

Het allerlaatste fotoshoot feestje (Eva)

Afgelopen zaterdagmiddag hebben wij een tijdperk afgesloten. We hebben ons laatste fotoshoot feestje gevierd! En Eva was de gelukkige die deze eer toekwam.
De hype van de fotoshoot feestjes is een beetje over en bovendien kost het ons erg veel ruimte in onze studio. Ruimte die ik heel goed anders kan invullen. Dus het is mooi geweest, de feestjes zijn klaar.

De overige fotoshoots blijven natuurlijk gewoon, zwanger, newborn, baby, kinderen, gezinnen, groepen. Geen probleem! Maar geen fotoshoot feestjes meer.

Maarrrrrrr EVA was natuurlijk wel de gelukkige! Zij was de gene die het extra feestelijke fotoshoot feestje mocht geven in mijn studio. Als extraatje had ik champagne in de glamourronde en confetti in de gekke ronde! Alleen het confetti kanon was niet echt een kanon te noemen, daarom heb ik de confetti daar maar in gephotoshopt.

Ze had zes vriendinnen meegenomen, die allemaal een totaal eigen smaak en stijl hadden. En dat is het leuke van zo'n feestje. De ruimte is er om gewoon te doen wat jij leuk vind, zonder dat je rekening moet houden met anderen. Iedereen is tenslotte weer anders. De meiden deden zo leuk mee en hebben zich heerlijk uitgeleefd in mijn fotostudio. Het was een fotoshoot feestje om met veel plezier op terug te kijken en heerlijk dat ik dit laatste feestje met jou mocht vieren Eva!!

Bedankt voor alles en bedankt ook iedereen voor wie ik in de afgelopen 7 jaar de fotoshoot feestjes heb mogen verzorgen. Het was mij een waar genoegen en ik van ieder feestje met volle teugen genoten, maar het is tijd voor verandering. Dikke kus voor alle meiden van afgelopen zaterdag en van de afgelopen weken, maanden en jaren.

https://www.in2pictures.nl

https://www.facebook.com/in2pictures/





Geen opmerkingen:

Een reactie posten