dinsdag 18 april 2017

Newbornreportage Mila

Afgelopen zaterdag mocht ik kleine Mila fotograferen. Zij kwam samen met haar ouders Martin en Marcia naar mijn studio voor een newbornreportage. Zij waren de prijswinnaars van de fotoshoot waarvoor ik een oproep had gedaan op mijn facebook pagina. Niet alleen werd daarom alles gefotografeerd, maar ook gefilmd. Van dit filmmateriaal wordt een mooie film gemaakt ter promotie van mijn werk. Zodra het klaar is zal ik het met jullie delen.
Zoals gewoonlijk zijn we begonnen met een lekker kopje koffie en het doorbladeren van mijn newborn portfolio. Op die manier kan ik makkelijk zien wat ze wel en niet mooi vinden.

We hebben gekozen voor mooie pastelkleurige foto's. Kleine Mila met haar donkere haartjes deed het super goed tijdens de fotoshoot. Af en toe mocht ze tussendoor even drinken bij mama en wat kroelen met papa en dan was het weer goed. Ze heeft daardoor eigenlijk de hele fotoshoot doorgeslapen.

Marcia en Martin super fijn dat jullie wilden meewerken en ik wens jullie heel veel plezier met jullie foto's! Thanks.

https://www.in2pictures.nl/c-3873747/newborn-fotografie/

https://www.facebook.com/in2pictures/





Geen opmerkingen:

Een reactie posten