donderdag 20 april 2017

Newborn Valentijn

Gisteren was Valentijn in mijn fotostudio. Ik heb een zwak voor de naam Valentijn, ik vind dat zo'n lieve en tegelijkertijd stoere jongensnaam. En Valentijn maakte zijn naam meer dan waar. Hij was heel rustig en sliep een groot gedeelte van zijn fotoshoot. Hij is zo'n 6 weekjes oud en een lekkere stevige baby. Hij heeft van die mooie volle lippen, lange wimpers en heerlijke bolle wangetjes. De detailfoto's waren dan ook echt een must vond ik. Uiteraard heb ik daar weer een mooie collage van gemaakt.

De favoriete setting van zijn mama is de setting met de wolkjes en dat begrijp ik wel. Kijk dan hoe lief hij ligt en hoe zacht de uitstraling van de foto is. Een WOLK van een baby, zoals mensen vaak zeggen.
Later in de fotoshoot werd hij ook nog even wakker, dus toen kozen we zijn stoere broekpak met boomstammen en mintgroene accessoires. Wat een leuke fotoshoot was dit weer!

https://www.in2pictures.nl/c-3873747/newborn-fotografie/

https://www.facebook.com/in2pictures/




Geen opmerkingen:

Een reactie posten