vrijdag 14 februari 2014

Combireportage deel 2 - Mika met zus Yara, Mariëlle en Pierre

Grote zus Yara is super blij met haar kleine broertje... Mika is pas 8 dagen oud en nu al in mijn fotostudio. Dat is toch ook wat, het eerste uitstapje met het volledige gezin is naar mij... ik voel me vereerd!  De shoot ging overigens prima en omdat we het heel rustig aan doen met zulke kleine baby's is dat prima te doen. We gunnen hem steeds wat rust tussendoor, hij heeft zelfs nog een dik kwartier lekker gedronken bij mama. Geen probleem dus...

Meneertje wilde alleen wel graag alles zelf meemaken, want ondanks dat hij nog maar net op de wereld is en nog niet zo heel veel kan zien, was hij wel heel erg allert. Zijn ogen gingen steeds naar de plek toe waar het geluid vandaan kwam en slapen... daar had hij nu even geen tijd voor. We hebben echt wel ons best gedaan. Hij heeft lekker gekroeld, maar nee, slapen dat zou hij wel weer doen als hij naar huis ging... en dat gebeurde dus ook. Hij sliep wel toen hij net binnenkwam en dus hebben we wel een paar slapende foto's, maar niet zo veel. Wel hebben we prachtige detailfoto's gemaakt, waar ik zelf ook erg blij mee ben.

http://www.in2pictures.nl/?p=newborn-fotografie/index

http://www.facebook.com/in2pictures





Geen opmerkingen:

Een reactie posten