donderdag 3 oktober 2013

Kinderreportage Don Anthony

Kleine Don is weer een van de kindjes die al gefotografeerd werd door mij bij zijn mama in haar buik (herinneren we ons de foto van een prachtige blonde vrouw in een bontjas met een heel klein fotogeniek hondje in haar arm, nou dat was Nikita). En daarna mocht ik hem als baby fotograferen. Nu wordt Don al bijna 1 jaar en daarom mocht ik hem wederom fotograferen.

Soms lijk ik in herhaling te vallen, maar echt dit mannetje is briljant. Hij is een oergezonde Hollandse baby en een kopie van de bollenwangenhapsnoet... wat een prachtig kindje zeg, met de uiterlijke kenmerken van mama en de oogopslag van papa. Hij deed het ook allemaal zo goed, we hebben hem namelijk best een paar keer omgekleed en veel verschillende dingen van hem gevraagd. Natuurlijk ga ik niet alles hier verklappen, maar spectaculair was het wel!

Voorlopig moeten jullie het eventjes doen met deze voorproefjes mensen...




Geen opmerkingen:

Een reactie posten