woensdag 16 oktober 2013

Baby Philip met zijn broers Tom en Jurian

Tom en Jurian heb ik als baby al mogen fotograferen toen ik mijn studio nog maar net een jaartje had. En nu zijn ze terug met een lief klein nieuw broertje genaamd Philip!

Philip is nu drie maanden oud, maar zooo lief. Hij vind het allemaal goed, maar op een bepaald moment is het wel genoeg. Hij wil niet meer... Maar dan moet ik er bij vertellen dat de twee uur dan al bijna om zijn.... hij heeft het dus heel goed gedaan. Ook Jurian en Tom doen het geweldig, zo nu en dan kruipen ze erbij op de foto. Maar zoals het een echte tweeling van twee jaar betaamd, wandelen ze de hele studio door op zoek naar nieuwe dingen en die zijn er genoeg te vinden. Maar leuk vonden ze het zeker, ze hebben wat afgelachen en ik dus ook!

Tom en Jurian ik vond het leuk om jullie weer te zien en jullie papa en mama natuurlijk ook. En het was nog leuker om kennis te mogen maken met jullie kleine broertje Philip!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten