donderdag 17 oktober 2013

Fotoshoot Feestje Manon

Manon komt uit Bergschenhoek en ook al heb ik al veel groepen uit Bergschenhoek gehad, nog geen van deze meiden was al eens in mijn studio geweest. Een beetje onwennig kwamen ze binnen, maar die superleuke kleedruimte bij mij in de studio zorgt er voor dat alle meisjes al snel ontdooit waren... Het is wat overweldigend allemaal dat begrijp ik best, maar zodra de jurken gepast mogen worden dan is alles vergeten en gaan ze volledig los. Al snel had iedereen een keuze gemaakt en werden de krullers ingedraaid. En toen die er eenmaal weer uitgingen zag je ze groeien... ze voelden zich echt geweldig! En dat is waar het omgaat.. het gevoel!

Meiden ik vond jullie een gezellige groep meiden en jullie staan stuk voor stuk prachtig op de foto! Nog even wachten tot alles klaar is... maar de eerste twee foto's kunnen jullie nu al bekijken.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten