zaterdag 12 oktober 2013

Fotoshoot Feestje Anouk

Anouk is een superenthousiast meisje. Ze is voorbereid, weet precies wat we gaan doen, heeft de hele website uitgeplozen en eigenlijk hoef ik nog maar weinig te vertellen. Toch doe ik mijn verhaal, met hier en daar een aanvulling van Anouk... zo leuk als een meisje weet wat ze wil!

Ook de vriendinnen van Anouk zijn ontzettend aardig en op elkaar ingespeeld. Ieder heeft zijn eigen stijl en dat laten ze heel goed zien. Ze vragen elkaar om een mening en die wordt dan ook gegeven, maar altijd op een vriendelijke manier, ze hemelen elkaar echt op, dat is toch geweldig.
Anouk zag er echt uit als een sprookjesprinses, met prachtige krulletjes een echt tiara en een plaatje van een jurk!

Ik weet zeker dat ze allemaal de middag van hun leven gehad hebben...



1 opmerking:

  1. Hoi
    Ik ben het dewi
    Ik stond ook op de foto het feesje was gewedig
    Al iemand van fot.s houd kom dam zeker naar hier
    Gr .dewi

    BeantwoordenVerwijderen