zaterdag 21 september 2013

Newbornreportage met kleine Tessa van bijna 4 weekjes jong...

De papa en mama van Tessa hebben een cadeaubon gekregen voor een newbornreportage en dus reserveren ze al snel na de geboorte van hun prachtige dochter een plaatsje in mijn agenda. En vandaag was de dag. Kleine Tessa is zo'n mooi, lief en schattig meisje die heel lief maar ook heeeeel boos kan kijken! En wat is er nou schattiger als een baby die een beetje grumpy kan zijn zo nu en dan... zo lief.
Ze is ook heel sterk voor haar leeftijd. Ze verraste ons met haar fantastische pose bij papa in zijn armen. Ze lag lekker tegen zijn borst aan te kroelen en ineens doet ze haar hoofdje naar achteren en neemt even een momentje om haar kersverse papa eens goed te bekijken... dat was wel het mooiste momentje van de dag, wat zelfs bij mij een emo-momentje opriep. En dat gebeurt niet zo heel vaak.

Maar deze kleine dame gaf papa en mama nog wat meer cadeautjes vandaag. Ik weet zeker dat ik deze papa en mama heeeeel erg blij heb gemaakt vandaag. En ik denk dat kleine Tessa nog lekker even een poosje geslapen heeft.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten