zaterdag 14 september 2013

Bruiloft Lennert en Danielle

Wat een belevenis was het gisteren, de bruiloft van Lennert en Danielle. Dat het een stel is die graag buiten de lijntjes kleurt dat was mij al wel duidelijk, omdat ik al wat plannetjes had gehoord. Maar de belevenis zelf overtrof alle verwachtingen. Alles was gewoon net een beetje anders of zelfs compleet anders. Het hoogtepunt vond ik wel dat Lennert en zijn zoons naar het prieeltje liepen op de muziek van Rocky die door de luidspeakers knalde! Een zeer stoere entree van de drie mannen in pak...

Daarna volgde het prachtige bruidsmeisje Femke die netjes de bloemetjes strooide en daarna kwam Danielle met haar vader aan haar arm door het middenpad gelopen van de prachtige tuin van landhuis Olaertsduyn in Rockanje.

Maar daarnaast hebben we het bruidspaar gefotografeerd in bad?! Wel aangekleed hoor... haha. En als klap op de vuurpijl hadden ze "nep" geweren en pistolen meegenomen voor de ultieme gangster look... een stijl waar ze erg van houden. Tja en dan de mannen oke... maar als ik dan dat lieve kleine meisje in d'r witte jurkje met een pistool zie... tja, das best apart te noemen!

Oh ja... en ze hadden geen bruidstaart besteld maar Bossche Bollen!!!! Is dat niet briljant... zoals ik al zei het was een belevenis.











1 opmerking:

  1. Lieve Monique, wat een geweldig resultaat!
    We hebben ontzettend genoten om samen met jou lekker "buiten de lijntjes" te kladderen.
    Je hebt een super weergave gemaakt van onze gekheid en natuurlijk de formele kanten van ons huwelijk ook keurig vast gelegd. Nogmaals, SUPER!!!!!
    Lennert&Danielle

    BeantwoordenVerwijderen