zaterdag 14 september 2013

Combireportage deel 1 met Cirina, Hasan en Caner

Cirina is mijn overbuurvrouw en onlangs heb ik haar al heel even gefotografeerd omdat haar zus ook in verwachting was. Twee zussen allebei met dikke buik dat is natuurlijk uniek.
Maar vandaag was ze er samen met haar man Hasan en haar zoontje Caner. Caner vond het allemaal prachtig, allereerst zag hij zijn vriendjes en buurtjes Milan en Lisa op de foto in mijn studio en de kleedkamer met verkleedkleding vond hij ook geweldig.

Hij deed fantastisch goed mee, maar Cirina is ook echt wel fotogeniek... de foto met het doek om haar buik vind ik zo mooi rustgevend... Maar rustig zijn ze dan ook... wat een kalmte deze twee mensen uitstralen dat is bewonderenswaardig!
Nog een maandje wachten voordat hun tweede zoontje geboren zal worden... en dan mag ik hem al heel snel fotograferen... dat is toch helemaal te gek!!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten