zondag 3 juni 2012

Vrijgezellenfeest van Jocelyn

Jocelyn gaat op 6 juli trouwen met haar vriend Jacco. Haar vriendinnen hebben een superleuke dag voor haar in petto. Eerst wordt ze 's ochtends thuis overvallen door de 6 vriendinnen, ze moet een bikini meenemen en een handdoek. Ze heeft geen idee wat ze gaat doen en schrikt nogal wanneer ze afremmen bij de wasstraat (naast mijn studio). Maar gelukkig rijden ze een stukje door en bellen bij mij aan. Ik stel mij voor als zijnde fotograaf en het eerste wat ze roept is, gelukkig niet de wasstraat. Eveliene 't Hoen staat klaar om de meiden van prachtige make-up te voorzien en ik mag er vandaag voor zorgen dat de meiden prachtig op de foto komen te staan. En dat is volgens mij wel aardig gelukt. Binnenkort staat er op de website meer informatie over vrijgezellenfeesten met visagie!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten