woensdag 13 juni 2012

Fotoshoot Feestje Donna

Donna komt uit Capelle aan den IJssel en heeft twee vrienden en een handje vol vriendinnen mee genomen. Ze zijn er helemaal klaar voor. Het geduld van de twee mannen wordt wel een beetje op de proef gesteld, omdat ze moeten wachten tot dat de meiden volledig gekapt en opgemaakt zijn. Maar het was het wachten waard! Donna mocht kiezen welke foto ze hier wilde, maar ik heb het antwoord niet meer gevraagd. Ik heb gegokt op de gekke foto en ik denk dat ze hier wel blij mee is.

2 opmerkingen:

  1. Nou helemaal goed gekozen hoor Monique! Het was een geweldig geslaagd feestje en de kinderen waren allemaal enorm enthousiast! We hebben lekker gegeten daarna bij Patrick, dank voor de tip! We zien je zeker nog een keer terug, en kunnen niet wachten op de rest van de foto's! groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het feestje was echt super leuk! Ik kan niet wachten tot ik de foto's krijg.
    Deze foto is goed gelukt, iedereen staat er lekker gek op :P.
    Tot de volgende keer.

    Lisa

    BeantwoordenVerwijderen