zaterdag 16 juni 2012

Fotoshoot Feestje Elle

Elle die ken ik al een poosje via haar moeder Marleen, eigenaresse van Jazzdansstudio Marleen. Mijn dochter danst al bij Marleen vanaf haar 6e ongeveer, destijds nog in de basisschool in Tussenwater, maar tegenwoordig in haar prachtige grote eigen dansstudio aan de Max Havelaarweg. Elle heeft vandaag 4 vriendinnen meegenomen om haar verjaardag mee te vieren! Vorige week heb ik Elle nog gefotografeerd bij een dansvoorstelling in de dansschool van haar moeder. Maar nu is het haar beurt voor een heuse glamourreportage en wat vinden ze het allemaal fantastisch! Voordat we beginnen moet ik nog zo'n 80 vragen beantwoorden, maar als we beginnen dan gaan ze er voor! Oeps nou zou ik de gekke foto plaatsen en heb toch de glamour erop gezet. Laat ik dan niet flauw zijn en toch de glamourfoto maar even laten staan....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten