zaterdag 23 juni 2012

Picture Party Jamilla

Jamilla was een poosje geleden bij mij in de studio om te helpen bij het fotoshoot feestje van haar zusje. Ze was toen zo enthousiast dat ze graag zelf ook zo'n feestje wilde met haar vriendinnen. En omdat ze 16 werd mocht het van haar moeder. Vandaag was de dag en ze waren erg goed voorbereid. Ze hadden allemaal een prachtige jurk meegenomen en ze hadden gezamenlijk besloten om de derde "gekke" ronde in te ruilen voor een dansronde. De meiden zitten namelijk alle drie op dansen, 3 meiden doen aan klassiek ballet, 1 meisje danst latin en de ander danst hip hop. Ook deze foto hadden de meiden zelf uitgedacht, ik vond hem in eerste instantie te rommelig, maar uiteindelijk is hij toch wel erg leuk geworden en met een beetje magical photoshop touch wordt het plaatje nog leuker... Ik zal nog even toelichten waarom er drie foto's bij deze blog staan, want dat doe ik normaal gesproken niet. De hakken foto had ik tijdens het maken al beloofd. En de groepsfoto mocht Jamilla kiezen en die koos de glamourgroepsfoto. Maar zoals ik al zei vond ik de dansfoto zo leuk, dat ik die ook graag wilde delen.... vandaar!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten