zondag 17 juni 2012

Verliefd op Joris....

Dat ik het geweldig vind om pasgeboren baby's te fotograferen dat wisten jullie al en dat ik dan zo af en toe iets nieuws verzin dat is ook bekend. Vandaag heb ik het nieuwe kapoenen-pakje (met de hand gebreid door mijn lieve moeder...) uitgetest en wat een superschattig resultaat. Ik heb natuurlijk wel even afgekocht dat Joris mij over 18 jaar niet zal komen opzoeken, haha.... geintje natuurlijk! Maar Joris deed het zo goed en was zo ontzettend lief. Hij is pas 4 weken oud en toch kan hij al zo goed zijn hoofdje omhoog houden. Joris ik ben een beetje verliefd... je bent zo leuk! Daarna was Joris moe en viel in het lekkere zachte pluche dekentje in slaap, zoals al heel veel baby's in slaap gevallen zijn. We hebben echt prachtige foto's van hem gemaakt, maar zo'n lachje in zijn slaap is natuurlijk wel echt goud waard!

1 opmerking:

  1. Ik vind ze echt fantastisch! Ik kan niet wachten tot we de rest krijgen. Bedankt voor de leuke en ontspannen shoot!

    Groetjes van een trotse moeder van Joris

    BeantwoordenVerwijderen