vrijdag 13 december 2019

Newborn reportage met Tijn en grote zus Lis

Vanochtend begon ik de dag heerlijk met een Newborn fotoshoot. Dit vind ik stiekem toch altijd de leukste shoots. De rust van een kleine baby in de studio vind ik heerlijk. Vanochtend mocht ik baby Tijn fotograferen. Een mannetje van nog maar 10 daagjes jong. Dankzij zijn flinke geboortegewicht had hij geen kreukeltjes of vouwtjes, waardoor hij iets ouder leek dan hij was. Want kijk dan toch naar die foto's, hij is helemaal puntgaaf... alles is af, alles is mooi. Een klein mini-neusje, een mooi mondje, rond buikje, stevige armen en benen, prachtige haren en mooie donkere oogjes. Heerlijk!

Zijn grote zus Lis is dol op hem. Ze vind alles interessant en komt steeds bij hem kijken, waar ik natuurlijk gretig gebruik van maak. Ik hoef haar weinig tot niets te vragen, ze doet het perfect. Een mooie broer-zus foto was dan ook niet moeilijk te maken deze keer.

En dan even een applausje voor mama Sanne. Want ook zij is dus pas 10 geleden bevallen he... en als je er dan nu alweer zo fris en fruitig bij staat dat is best heel wat. Ik ga er wel even van uit dat ze vanmiddag wel even goed uitgerust heeft, want dat zal best nodig geweest zijn.
En papa... die moest af en toe een beetje geeuwen, want ondanks dat Tijn het super goed doet, breken die gebroken nachten toch wel een beetje op.
Heel fijn om dit weer te mogen doen. Wat heb ik toch een heerlijke hobby, of was het werk... oh ja!

https://www.in2pictures.nl/c-4703433/newbornfotografie/

https://www.facebook.com/in2pictures/




Geen opmerkingen:

Een reactie posten