dinsdag 3 december 2019

Groepsreportage Familie Schouten

Afgelopen zaterdag begon ik de dag met de familie Schouten.
Een voor mij bekende familie die ik met enige regelmaat in de studio terug zie, of nou ja, in ieder geval een deel van de familie. Zaterdag kwamen paps en mams schouten met hun twee dochters en zoon, schoonzoons en -dochter en ook nog een schattige kleindochter naar de studio voor een nieuwe reportage.
Dit duo is namelijk volgend jaar maar liefst 40 jaar getrouwd. Een schattige mooie portretfoto van dit stel moest er dus in ieder geval komen. Maar ik heb zo gelachen. Toen ik mijn map met achtergronden liet zien en ineens de Strip Achtergrond naar voren werd geschoven en het geeneens een grapje bleek moest ik even achter mijn oren krabben. Niet de kinderen maar de ouders zelf wilden met deze achtergrond op de foto. Geniaal toch... 40 jaar huwelijk is heus niet alleen maar rozengeur en maneschijn toch!? Haha... nou ondanks de gevechtshoudingen spat de lol er alsnog vanaf. Geweldig en heerlijk als je dit gewoon doet toch.
Ik houd er zo van, lekker een beetje gek doen zo nu en dan!

Wil je ook met je gezin op de foto of je ouders verrassen voor kerst?! Geef ze dan een in2pictures.nl cadeaubon voor kerst! Een fotoshoot plannen voor die tijd gaat echt niet meer lukken, maar met een cadeaubon kun je met elkaar (en met mij natuurlijk) leuke plannen maken voor een familieshoot.

https://www.in2pictures.nl/c-4684976/cadeaukaart-tip/

https://www.facebook.com/in2pictures/








Geen opmerkingen:

Een reactie posten