dinsdag 3 december 2019

Combi deel 1 met Ilse en Niki

En als laatste fotografeerde ik nog een stel wat binnen niet al te lange tijd ook papa en mama gaat worden. Ilse en Niki verwachten begin volgend jaar hun eerste kindje, hoe leuk is dat! Ilse is een prachtige blonde vrouw die geweldig mooi poseert voor haar foto's. Haar man is iets minder gecharmeerd van mijn camera of nou ja, het ligt niet aan mijn camera, maar hij staat er liever niet voor zeg maar. Ik heb hem dan ook gespaard. Een paar keer heeft hij wel even meegeholpen, maar de nadruk lag toch echt wel op Ilse en de kleine baby in haar buik. Ik doe dit al ruim 9 jaar en toch went het nooit, zo'n babybuik blijft iets fascinerends. Gewoon dat idee dat een klein mensje leeft in de buik van een vrouw is iets wonderbaarlijks. Ik vind het ook zo leuk als ik dit mag vastleggen en al helemaal wanneer ik vooraf al weet dat ik ze straks met z'n drietjes weer terug zal zien. Wat een genot is dat voor een fotograaf! Heerlijk!

Geniet voorlopig nog maar even van je mooie buik en de baby die zich daarin verstopt en tot over een poosje!

https://www.in2pictures.nl/c-4703430/combi-zwanger-newbornfotografie/

https://www.facebook.com/in2pictures/




Geen opmerkingen:

Een reactie posten