zaterdag 3 augustus 2019

Groepsreportage familie Wensveen

Ik ben er weer hoor, de vakantie zit er weer op en vanaf vandaag ben ik weer fulltime aan het werk. Vanaf dinsdag ga ik mijn mails beantwoorden, dus die moeten nog even wachten, want vandaag is het  fotoshoot dag!

Zo mocht ik vandaag het gezin van José Wensveen fotograferen. Een deel van het gezin fotografeerde ik een paar geleden al voor het eerst vlak voor en vlak na de geboorte van Yfke. Maar nu mag de hele familie op de foto. Oma José, haar zoon en dochter met schoondochter en schoonzoon, een kleinzoon en twee kleindochters. En het ging zo goed. De eerste foto die ik schoot was een foto van de drie kleinkinderen! En dat is redelijk uniek, meestal begin ik met de totale groep, maar ze hadden er zin in en dat is een heerlijk begin na de vakantie.

Nou ja... de foto's spreken eigenlijk wel voor zich!

https://www.in2pictures.nl/c-4703439/groepsfotografie/

https://www.facebook.com/in2pictures/




Geen opmerkingen:

Een reactie posten