zaterdag 10 augustus 2019

Cakesmash voor Flynn

Er was eens.... een kleine labrador pup genaamd Flynn. Mijn "buurmeisje" Chantal en haar man Toby adopteerden dit kleine wondertje en toen ik de eerste foto's zag zei ik meteen tegen hun; "het maakt mij niet uit hoe of waar je het doet maar je MOET foto's van hem laten maken". En toen was ik ook nog de gelukkig dit dit mocht doen ook. Een schattige zachte "page-puppy" kreeg ik in mijn studio en het werd bijna een newborn fotoshoot toen. Hij sliep zelfs in een kistje op een fluffy dekentje op zijn rug. De foto's waren zo leuk dat ze na een half jaar weer terug kwam en nu wordt Flynn bijna 1 jaar en dus was het nu tijd voor iets speciaals!

En dat werd een verjaardagsfotoshoot voor de inmiddels grote Flynn! Zo ontzettend leuk zijn die foto's geworden, maar die zal ik met jullie delen op 27 augustus als hij echt jarig is.

Dit zijn twee series die we gedurende het afgelopen jaar gemaakt hebben en dit is ook precies de reden waarom ik zei, dat ze echt puppy foto's moest hebben. Ge-wel-dig als je ziet hoe klein hij was en hoe groot hij nu is geworden. Het is nog steeds een super lieve en goed luisterende hond, met een mega-populair instagram account (@flynn_the_dudley_labrador).

Voorlopig dus alleen even deze twee superschattige vergelijkingsfoto's en later meer van zijn verjaardagsfotoshoot.

https://www.in2pictures.nl/c-4703438/gezinsfotografie/

https://www.facebook.com/in2pictures/



Geen opmerkingen:

Een reactie posten