zaterdag 11 februari 2017

Combi deel 1 - Valerie, Rocky, Rocancio, Savior en Sierra-Lynn

Vandaag kwam er zo'n ontzettend gezellig gezin op bezoek in mijn studio! Valerie en Rocky verwachten samen een dochtertje en met de geboorte van dit meisje komt de teller op vier kinderen te staan. Een gezin in evenwicht, met als springveer de "nu nog" kleinste dame Sierra-Lynn ertussen. Zij is nieuwsgierig, tikkie ongeduldig, maar zo ontzettend leuk! Haar twee grote broers vinden de fotoshoot toch eigenlijk wel leuk en dat hadden ze volgens mij niet verwacht. Ze deden geweldig goed mee. Ze kwamen zelfs met eigen ideeën.

Mama Valerie vind het ook allemaal prachtig, ze weet wat ze wil, heeft de meest geweldige kledingstukken meegenomen. Helemaal weg ben ik van de Surinaamse jurken voor haar en haar dochter. Zo mooi om te zien.

Toen ze weg gingen heb ik ze stuk voor stuk een knuffel gegeven, het was zo leuk. Een van de jongens zei tegen mij; mevrouw, u bent echt aardig. Nou ja, dat is toch geweldig. Ik heb genoten en dat is te zien aan de foto's.

Thanks allemaal voor de leuke middag.

http://www.in2pictures.nl/c-3372646/zwangerschapsfotografie/

https://www.facebook.com/in2pictures/




Geen opmerkingen:

Een reactie posten