zaterdag 25 februari 2017

Combi deel 1 met Ricardo Jessica en Rosalie

Van de week had ik het nog over de cakesmash fotoshoot van Rosalie. Zij is zo'n mooi poppetje. Haar foto's lukken ook altijd zo goed. Vandaag was ze er weer en wel met een hele bijzondere reden. Rosalie krijgt namelijk een zusje!! Dus mocht ik alweer de foto's maken van dit gezin en dat is elke keer weer een eer. Als mensen terug komen dan betekent dat dat ze tevreden zijn en blij met de resultaten.

Tijdens de eerste zwangerschap van Jessica fotografeerde ik haar op het "bed" in een vintage sfeertje. Die foto herhaalden wij ook weer toen Rosalie geboren werd. Uiteraard hebben we nu weer een vervolg op die foto gemaakt. Nu met Rosalie als bijna grote zus bij de dikke buik van mama.
Wat een heerlijke serie wordt dit.

Omdat ze een zusje krijgt en het huis van Jessica en Ricardo nu toch echt tot een roze zal vormen de komende maanden hebben wij daar maar een schepje bovenop gedaan door te fotograferen met een mooie roze achtergrond! Maar wel een heerlijk plaatje he, of niet dan?

Over een aantal weken zie ik ze weer, maar dan bestaat dit gezin uit vier personen. Ik kan niet wachten!

https://www.in2pictures.nl/c-3372646/zwangerschapsfotografie/

http://www.facebook.com/in2pictures/






Geen opmerkingen:

Een reactie posten