dinsdag 21 februari 2017

Barendje 2 jaar

Het was een druk weekend, na een drukke zaterdag stonden we zondag op het WeddingEvent in het Carlton Oasis Hotel in Spijkenisse. We hebben heel wat toekomstige bruidsparen gesproken en veel leuke gesprekken gevoerd.

Daardoor had ik alleen niet eerder tijd om mijn blogs van afgelopen zaterdag te schrijven. Maar vandaag is die tijd er wel!
Afgelopen zaterdag begon ik met Barendje, hij is een van mijn kleine foto vriendjes. Het is zulk dankbaar werk om dit mooie mannetje te fotograferen. Hij is namelijk enorm fotogeniek. Altijd zijn de foto's leuk die ik van hem maak. Inmiddels heeft Barend een dikke bos krullen ontwikkeld, dezelfde mooie kroeskrullen als zijn mama heeft. Daarbij kan hij iedereen met gemak om zijn vinger winden met die lieve pretoogjes van hem. 
Barendje wordt bijna twee jaar, dus ja, dan wordt het wel weer tijd voor een update. Dit keer at hij alleen geen taart maar iets anders. De foto's van deze shoot volgen later, want eerst willen de papa en mama van Barend de foto's zelf delen.

Dus nog heel even geduld en dan kunnen jullie zelf oordelen over de looks van dit mooie mannetje.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten