woensdag 11 januari 2017

Newbornreportage van Jolie en haar zus Faye

Drie jaar geleden fotografeerde ik bij Bianca en Mark hun dochtertje Faye bij hun thuis. Een prachtig klein meisje met donkere haartjes.
Vandaag was ik weer bij Bianca en Mark en weer fotografeerde ik een heel klein meisje met mooie donkere haartjes. Faye heeft er namelijk een zusje bij! Precies drie jaar schelen ze.

Het huis van Bianca en Mark is niet bijzonder groot maar heel mooi licht en mooi ingericht. Het is dan ook een heerlijkheid om hier te fotograferen. De hoofdkleur was ook nu wit, al is de kleur roze het huis behoorlijk aan het overnemen. Twee prachtige meisjes, Faye is inmiddels behoorlijk blond overigens. Jolie was heel erg wakker toen we begonnen, waardoor ik mooi de kans had om haar heldere oogjes te fotograferen. Ik ben benieuwd of ze net zo mooi blauw gaan worden als die van Faye.
De meisjes lijken wel op elkaar vind ik, als ik Jolie wat kleiner dan Faye was toen ze net geboren was. Papa houdt niet zo erg van de gestylde foto's en daarom maken we er net als toen een soort lifestyle shoot van. Zo noemen ze een fotoshoot waarin je fotografeert wat er gebeurd. Het is niet 100% lifestyle geworden, want we hebben kleine Jolie wel ook nog even in een mandje gelegd voor een paar mooie foto's, maar die foto's zijn dan ook wel een hele leuke aanvulling op de serie die we al geschoten hadden.
En trouwens, wat vinden jullie van grote zus Faye?! Echt he... zo knap als zij het gedaan heeft. Er zijn te veel leuke foto's en daarom deel ik er vier, maar dan heb ik mij nog in moeten houden.

Bianca en Mark bedankt dat ik jullie meisje(s) weer mocht vastleggen, ik heb er van genoten! En wellicht tot ziens!!

http://www.in2pictures.nl/c-3372648/newborn-fotografie/

http://www.facebook.com/in2pictures/







Geen opmerkingen:

Een reactie posten