donderdag 19 januari 2017

Newborn boy Giovano

Gisteren mocht ik Giovano fotograferen, een klein jongetje die nog maar net op deze wereld is. Een klein mannetje nog, maar aan zijn vingers en teentjes te zien gaat het geen klein mannetje blijven.

Papa Jeroen en mama Esmaralda zijn beide Feyenoord Fan en dus is Giovano al ingeschreven bij de  kleine kameraadjes en heeft hij zijn eerste Feyenoord tenue al in the pocket! De vlag kwam ook mee, met aan mij het verzoek om daar iets leuks mee te bedenken. Ze hadden een voorbeeld meegenomen, maar we hebben er onze eigen draai aan gegeven. Dit is overigens de enige foto waarop Giovano zijn ogen even een klein beetje open had. De rest van de fotoshoot heeft hij slapend doorgebracht.

Een super makkelijk en tevreden mannetje dus. Behalve toen we hem op papa zijn onderarm wilden leggen. Dat vond hij maar stom en dat liet ie weten ook. Tijdens de tweede poging kon ik snel de foto in deze preview schieten, maar daarna liet hij duidelijk weten dat hij deze pose niet leuk vond. Dus hebben we hem maar niet langer geplaagd. Verder lag hij steeds zo superschattig te slapen. De eerste keer legde ik zijn armpje onder zijn hoofd en dat vond hij prima. Later ging hij een beetje draaien en kwam hij anders te liggen. En tja... dat zijn toch altijd de meest schattige foto's als ze zelf hun houding bepalen. De foto in het grijze pluche is er zo eentje. Ik had wat opvulling in het mandje waar hij in lag gestopt waardoor hij een beetje schuin gezakt was. Ik wilde hem recht leggen, totdat ik goed keek en meteen verliefd was op hoe schattig hij erbij lag. De rimpeltjes in zijn zij maken het plaatje helemaal af. Dus bedacht ik hier een leuke "kleine kameraadjes" quote bij.

Lieve Jeroen en Esmaralda, heel veel geluk met jullie kleine mannetje.

http://www.in2pictures.nl/c-3372648/newborn-fotografie/

http://www.facebook.com/in2pictures/




Geen opmerkingen:

Een reactie posten