zaterdag 7 januari 2017

Combi2 met Desiree, Richard en Aimée

Daar is ie dan, de eerste blog van 2017!!!
Een prachtig klein baby-meisje met de mooie naam Aimée kreeg ik gisteren voor de lens. Papa Richard en mama Desiree had ik al eerder gefotografeerd tijdens de zwangerschapsshoot en ik heb begrepen dat dit ook zeker niet de laatste keer is dat ik ze voor mijn lens ga krijgen. Hoe leuk is dat.

Aimée is een prachtig meisje met heel veel donkere haartjes en nu al overtuigend bruine ogen. De lange wimpers heeft ze van papa, de kleur ogen van mama. Van Desiree en Richard mag het allemaal lekker popperig en meisje-meisje zijn vandaag, dus veel roze vandaag. Ze zijn dolblij met hun dochtertje. Ze hebben daarom leuke accessoires meegenomen.
Ze hadden twee verschillende haarbandjes met een kroontje, haarbandjes met een bloem, een prachtig omslagdoekje (zie foto 1), vleugeltjes, een tutu-rokje, maar Desiree bracht ook een gebreid roze jasje en mutsje mee wat ze vroeger zelf nog gedragen heeft. En dat vind ik altijd zo leuk. Natuurlijk hebben we daar ook foto's mee gemaakt, zie foto 3. We hebben overigens niet alle accessoires gebruikt, we hebben de leukste dingetjes eruit gepikt en daarmee gewerkt. Aimée deed het ondanks haar buikkrampjes prima. Af en toe een beetje huilen, maar mama kon heel goed troosten, dus het was verder geen probleem. Consequentie voor mama was wel dat ze na de shoot waarschijnlijk wel even gedoucht heeft thuis, want ze werd aardig onder geplast gisteren. Maar dat had ze er met alle liefde voor over.

De foto's zijn echt superlief geworden. Lieve Richard en Desiree ik wens jullie al het geluk van de wereld en hopelijk tot ziens.

http://www.in2pictures.nl/c-3372648/newborn-fotografie/

http://www.facebook.com/in2pictures/






Geen opmerkingen:

Een reactie posten