zondag 11 december 2016

Combi deel 1 Pascal, Nathalie, Fayenne

Drie jaar geleden fotografeerde ik de zwangerschap van Nathalie en eventjes later fotografeerde ik Fayenne eerst in het ziekenhuis en later nog bij mij in de studio. Nu verwachten Pascal en Nathalie hun tweede kindje, een jongetje. En weer ben ik de uitverkorene om hun zwangerschap en straks hun kleine baby te fotograferen. Hoe leuk is dat.

Fayenne is zo'n ongelofelijk leuk, lief en slim kindje. Ze doet echt precies wat we in gedachten hebben en meer dan dat. Ze vind het serieus leuk om op de foto te gaan, maar dat niet alleen, ze wil ook foto's maken. Ze mag daarom met mijn polaroid camera foto's maken (die doet het niet meer, maar het ziet er heel echt uit). Ze vind het geweldig en commandeert haar ouders (en mij) de hele studio door. "Zitten" en "Lachen" zijn de instructies naar haar ouders. Oh ja, en ik moest ook zitten op de fotografenstoel. Haha... je lacht je rot hoor soms bij mij in de studio. Maar echt alle foto's met Fayenne zijn leuk, mooi, vrolijk en vertederend. Dat wordt nog een moeilijke klus om deze gezellige en leuke fotoshoot terug te brengen naar een acceptabel aantal foto's van rond de 40.

Het was daarom ook moeilijk om nu 3 foto's te kiezen. Er zit zoveel leuks bij. Maar dit zijn ze geworden. Er moest er eentje bij met de geruite overhemden, omdat die stijl zo leuk is. De speciaal aangeschafte schoenen verdienden ook zeker een plaatsje in de previews en natuurlijk de schattige Fayenne bij de buik van haar moeder. Wat een heerlijke shoot zeg!!

Vanaf morgen tot ongeveer half januari is de studio alleen open voor bestellingen en vragen, niet voor fotoshoots. U kunt altijd langskomen om in onze boeken te bladeren, producten te bestellen, cadeaubonnen te kopen of een afspraak te maken. In de winkel naast de studio is altijd iemand aanwezig die u meer informatie kan verstrekken.

http://www.in2pictures.nl/c-3372648/newborn-fotografie/

http://www.facebook.com/in2pictures/





Geen opmerkingen:

Een reactie posten