maandag 5 september 2016

Combi deel 1 Angela en Jim

Afgelopen zaterdag mocht ik ook nog een prachtige zwangerschap fotograferen. Angela en Jim waren in mijn studio en Angela vertelde dat ze al voordat ze überhaupt zwanger was wist dat als ze ooit zwanger mocht worden, dan bij mij haar foto's wilde laten maken. Hoe vind je dat dan... dat is toch een geweldig compliment. Dat heb ik dan ook weer mede te danken aan een andere Angela, waarvan zij zo'n 6 jaar geleden al de foto's had gezien. Sindsdien volgt ze mij via Facebook en slaat alle foto's die ze mooi vind op op haar telefoon.

Angela en Jim zijn ongelofelijk fotogeniek en hebben ook vanaf de eerste minuut plezier in de studio. Ze zijn enthousiast en lief voor elkaar. En dat zie je aan de foto's. Zelfs de allereerste serie foto's is al meteen leuk, terwijl die normaal gesproken nog wat onwennig zijn.

Ze houden van zwart wit en silhouetten, dat hoor ik trouwens vaak de laatste tijd. Toch heb ik bij deze drie voorproefjes maar 1 zwart wit foto gedaan.

Lieve Angela en Jim, jullie zijn voor elkaar gemaakt, wat leuk dat ik jullie straks nog een keer mag fotograferen, maar dan met jullie kleine meisje!

http://www.in2pictures.nl/c-3372646/zwangerschapsfotografie/

http://www.facebook.com/in2pictures/




Geen opmerkingen:

Een reactie posten