donderdag 7 augustus 2014

Combireportage deel 1 Simone en Jeffrey

Vanmorgen had ik Simone en Jeffrey in de studio... zij zijn het laatste stel wat ik fotografeer voor onze vakantie. In een best benauwde studio vanwege het drukkende weer ontmoet ik ze voor het eerst. Zij hebben mijn foto's gezien bij een kennis (bedankt Marcella... alweer!) en daar waren ze erg over te spreken. Ze zochten een fotograaf waarbij ze de zwangerschaps- en de babyfoto's mooi vonden en dat was ik!! Wat een eer...

Simone en Jeffrey staan heel natuurlijk voor de camera. Jeffrey doet echt heel geweldig mee met de fotoshoot. Ze zijn ontspannen en goed op elkaar ingespeeld.

Simone heeft zelf wat accessoires meegenomen, zoals het kroontje (GEWELDIG! maar dus niet van mij helaas....) en de licht roze strik. Deze accessoires zien jullie zeker nog een keertje terugkomen in de babyreportage want ze hebben een combi-reportage geboekt. Hoe leuk is dat!

Simone en Jeffrey veel plezier met jullie voorproefje en ik kan niet wachten om jullie kleine prinsesje straks te mogen fotograferen.








Geen opmerkingen:

Een reactie posten