woensdag 6 augustus 2014

Newborn Fenne met Luke en Evy

16 dagen jong is Fenne op de dag van haar eerste fotoshoot. Een mooi meisje met rode haartjes. Fenne heeft een grote broer Luke en een grote zus Evy. Evy is 3 jaar en mams is er een beetje nerveus voor... zou het allemaal wel gaan lukken - vooral met Evy. Ze is een pittige tante en 3 jaar is immers geen makkelijke leeftijd. Ik wil haar graag geruststellen maar het zit heel de dag al zo heel erg mee, dat ik niet durf te hopen dat dat nu weer gebeurd. Kinderen zijn immers onvoorspelbaar.

Maar toen.... Evy en Luke ..... echt waar. Ik weet niet hoe het kwam of hoe het mogelijk is maar dit nog hartstikke jonge duo bedacht het allemaal zelf. Ik leg Fenne in een bedje en meteen gaan Evy en Luke erachter zitten, geven kusjes en lachen er op los. Dan leg ik Fenne op een poef met haar roze boxkleed. Luke gaat er meteen bij liggen, dan wil ik Evy erbij hebben en voor het gemak zeg ik dat Evy wel achter Luke kan. Maar nee, dat moet op grootte, dus Luke staat op laat Evy ertussen kruipen en sluit weer aan... Dan vraag ik Luke of Evy even alleen mag. Tuurlijk geen probleem. Evy knuffelt en lacht erop los. Dan zegt ze... mag Fenne op mijn buik liggen!!!! Nou echt hoor dat geloof je toch niet. Ik hoefde niks te doen behalve te klikken op het juiste moment. Uiteraard kwam er wel een moment dat kleine Fenne het eventjes zat werd, dus mocht zij even drinken zodat we daarna nog wat mooie pure foto's van Fenne alleen kunnen schieten.

Ik weet niet wie deze laatste volle werkdag voor mij van boven af zo perfect heeft georganiseerd. Maar dit was zo perfect dat het bijna eng werd. In ieder geval thanks met een knipoog naar boven...

En Leonie... die heeft 's avonds hoop ik nog eventjes rustig op de bank met de beentjes omhoog kunnen genieten van deze voor haar enorm chaotische maar mooie dag!

Geniet van jullie prachtige gezin Leonie en Vincent!

Delen van dit bericht/foto's wordt altijd gewaardeerd.

http://www.in2pictures.nl/?p=newborn-fotografie/index#portfolio_raadplegen

http://www.facebook.com/in2pictures





Geen opmerkingen:

Een reactie posten