woensdag 6 augustus 2014

Newborn Lilah met grote broer Aiden

Toen kwam baby 2 de studio in gisteren... Lilah... zij is 6/7 weekjes oud. Ietsje groter dus maar absoluut niet minder schattig. Ook Lilah had een broer en ook hij vond het erg leuk om op de foto te gaan! Hoe fijn... Aiden deed het zo fantastisch en heeft zo'n mooie lach dat er geen foto mislukt is waar hij op staat. Het scheelt natuurlijk dat hij al (bijna?) 8 is, maar dan nog moet je er maar zin in hebben.

Wat een geluk vandaag.... niet dat het anders altijd moeilijk is... maar het scheelt een hoop energie wanneer het allemaal extreem makkelijk gaat. Het is normaal dat kinderen soms eventjes niet willen, maar dat moment is vandaag dus niet langs gekomen.

Lieve Lilah heeft ook in haar kamertje wat 'lila' accenten en dus wilde ik daar graag wat mee doen. Ik bedoel als je Lilah heet....

Ze lag zo lief te slapen dat ik dacht ik geef haar een mooie paarse bloem. Ze was zo diep in slaap dat ze hem niet echt in haar hand klemde maar ik vind het goed genoeg... is het niet super schattig?!

Thanks Aiden voor je geweldige bijdrage aan deze shoot.

Delen van dit bericht wordt gewaardeerd.

http://www.in2pictures.nl/?p=newborn-fotografie/index#portfolio_raadplegen

http://www.facebook.com/in2pictures





Geen opmerkingen:

Een reactie posten