woensdag 29 mei 2013

Fotoshoot Feestje Jasmin

Jasmin komt uit Barendrecht en haar moeder wilde graag een leuk feestje, weer eens wat anders en niet te ver weg.... dus kwam ze bij mij terecht! Hoe leuk is dat... ze reserveerde er ook nog een high tea bij, zodat de meisjes gelijk even hun buikjes rond konden eten.

Jasmin is een prachtig en vrij rustig meisje. Ze is wel reuze enthousiast net als haar vriendinnen. Wat mij opviel is dat ze stuk voor stuk prachtig glad en zacht haar hadden (behalve de dame met de prachtige krullen dan...). Ik wist niet zeker of het zou lukken met krullen draaien, maar ze zagen er allemaal werkelijk geweldig uit!

Omdat het zo'n heerlijke rustige groep was heb ik gekozen voor een rustige bewerking van de groepsfoto die volgens mij heel goed bij de meiden past... ik hoor graag wat jullie ervan vinden meisjes!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten