vrijdag 17 mei 2013

Bruiloft Adel en Jerney

Adel en Jerney zijn vandaag met elkaar in het huwelijk getreden... wow en wat een geweldig huwelijk was dit zeg... Het was nogal spannend of het weer mee zou gaan werken, maar we hebben ontzettend veel geluk gehad. Tot aan de ceremonie is het droog gebleven, waardoor we ook buiten nog mooie foto's hebben kunnen maken. Jerney werd door haar vader met de boot opgehaald en naar de Theetuin in Ridderkerk gebracht. Haar vader  heeft speciaal voor haar zijn vaarbewijs gehaald, als dat geen liefde is dan weet ik het niet meer. Toen ze in de boot zat begon het een beetje te druppelen, maar ondanks dat zijn ze toch in het prieeltje buiten getrouwd. De ambtenaar had echter buienradar gecheckt waardoor ze noodgedwongen de huwelijksvoltrekking moest versnellen. Een kwartier na aankomst met de boot zat de ceremonie erop en vluchtte iedereen met paraplu's naar binnen... we hebben er enorm om gelachen, dit was de snelste huwelijksvoltrekking ooit geloof ik... Niemand vond het echt erg geloof ik dat het ingekort werd en de feestvreugde werd er zeker niet minder om...

Ik heb genoten vandaag en ik weet zeker dat dat voor Adel en Jerney ook zo is!

Hieronder alvast een voorproefje op deze prachtige dag







Geen opmerkingen:

Een reactie posten