zaterdag 22 december 2012

Fotoshoot Feestje Elsa

Elsa en haar vriendinnen kwamen een beetje onwennig binnen, maar ontdooiden al zodra ze mijn make-up studio binnen liepen. Nagenoeg alle meiden konden wel een complimentje gebruiken (wie niet trouwens...), maar wat onzekerheid zat er wel in. Aan mij de edele taak om ze stuk voor stuk te laten weten dat ze prachtig zijn en ook al voor dat ze de make-over in gingen. Uiteindelijk is het volgens mij bij iedereen gelukt, heerlijk om die meiden in twee uur tijd te zien groeien. Als er dan een van de meiden na afloop naar mij toe loopt en met een stalen gezicht mij de hand schud met daarbij de opmerking: Bedankt, ik leef weer!! Haha... nou ja, dan kun je mij opvegen. Een stel drama-queens heb ik gecreëerd geloof ik! Heerlijk...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten