zaterdag 15 december 2012

Baby Amélie

Amélie is pas een paar weekjes oud en is nu al een filmster! Er is gewoon al een film naar haar genoemd... of was het nou andersom??? haha... En tja, de titel van de film is: Amélie, She'll change your life... Hoe toepasselijk kan het zijn. Natuurlijk wilden we daar even wat mee doen. Ik moest er even over nadenken, maar al vrij snel kwam ik op dit concept en het past bij haar. Een mooi stoer dametje, net als haar mama. Natuurlijk hebben we ook foto's gemaakt van Amélie en papa samen, wat een enorm hilarisch plaatje opleverde. Ik heb even getwijfeld of ik hem hier bij zou plaatsen, maar paps je hebt geluk, ik heb twee andere gekozen! Oh ja, zelfs oma mocht mee met deze fotoshoot! Zo leuk...

1 opmerking:

  1. Hoi Monique, wat een ontzettend leuke foto's! Dat belooft wat voor de rest! We vonden het erg leuk om de fotoshoot te doen en hebben thuis nog nagelachen over het plas moment :) we kijken uit naar de andere foto's! Groetjes van Fenna (mama), Michael (papa), Anja (oma) en Amélie natuurlijk

    BeantwoordenVerwijderen