zaterdag 1 december 2012

Fotoshoot Feestje Britt

De groep van Britt bestond uit 8 meiden en hoe krijg je 8 meiden in 1 klap stil (voor een halve minuut dan...). Laat ze binnen treden in mijn fantastische make-up studio, alias kleedruimte... Met open monden en hun handen voor de mond keken ze de rond naar alle glitter spullen, make-up, pruiken en alles wat er te zien is... maarrrrrrr.... zoals ik al zei, dat duurt nooit lang. De stilte wordt meteen vervangen door WAUW, VET... STOER.... dit is mijn droomkamer... en dat soort kreten. Heerlijk elke keer weer. Als ik ze dan kort daarna meeneem naar de fotostudio dan begint het weer van voor af aan... de stilte gevolgd door hyperactiviteit en enthousiasme! Ik krijg er volgens mij nooit genoeg van. Leuke meiden allemaal weer, die elkaar in de waarde laten en elkaar stuk voor stuk aan het bewonderen waren, vooral toen bij sommige meiden de krullers uit het haar gingen... Het was weer heerlijk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten