woensdag 5 december 2012

Baby Farah

Farah is het prachtige dochtertje van Arno en Annemarie. Zij waren al eerder in mijn studio voor de zwangerschapsreportage van Annemarie. Nu is hun kleine meisje geboren en pas twee weekjes jong... Ze mag vandaag op de foto, de flits die vind ze niet zo fijn. Dus heb ik direct mijn nieuwe daglichtlampen ingeschakeld zodat ik niet hoefde te flitsen. En dat vond ze prima. Ze heeft geweldig goed haar best gedaan, ze wilde ook graag wel alles meemaken wat er gebeurde. Slapen dat was er niet bij. Farah is ook al heel sterk, ze tilde al zelf haar hoofdje op en weet nu al precies wat ze wil... een echt meisje! Arno en Annemarie heel veel geluk met jullie mooie meisje en wat nou zo leuk is... ik kan Farah een beetje zien opgroeien want ze komen bij mij in de straat wonen. Daar kan de buurt alleen maar nog gezelliger van worden!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten