vrijdag 27 januari 2012

Trots op baby Finn

Baby Finn is op kerstavond geboren bij zijn geweldige papa en mama, Jill en Dave. Ik heb Jill al gefotografeerd toen ze in verwachting was en toen was ik al onder de indruk haar rustige uitstraling, de zwangerschapsserie van Jill en Dave was erg mooi.

Dit keer had Jill een mooi beige-kleurig shirt aan, dat in combinatie met de lichte huidskleur van haarzelf en Finn vormde de basis voor deze bewerking. En ik ben er zo trots op, want ik vind de foto weer echt een nieuwe stap in mijn nog niet zo lange carrière als fotograaf. Maar goed, genoeg over mij. Finn heeft het vandaag zo geweldig gedaan, hij heeft het wel twee uur volgehouden. We hebben van alles gedaan en overal staat hij leuk op. De humor van papa Dave is ook zo heerlijk, hij wilde perse met gitaar en zijn kersverse zoon op de foto. Een heerlijk stel zo met zijn drieën.

1 opmerking: