zaterdag 21 januari 2012

Fotoshoot Feestje Demi

Alweer een terugkomer vandaag. In augustus was Demi al bij mij voor het feestje van Sanne, en nu was Sanne bij mij voor het feestje van Demi. Het is toch geweldig dat de meiden zo enthousiast zijn dat ze graag terug willen komen.

Demi's moeder belde mij op met het verzoek om een beetje te kijken of het iets anders kon dan de vorige keer, zodat we niet allemaal dezelfde foto's zouden hebben. Prima natuurlijk, we hadden al even met elkaar gesproken, maar Demi greep in. Die wist nog precies wat we de vorige keer hadden gedaan, welke foto's ze miste en welke foto's ze graag over wilde doen. Ze regisseerde zelf de groepsfoto's en als ik iets deed, dan zei ze, ja maar de vorige keer deed je dit of dat.... schattig toch.

Kortom, we hebben exact hetzelfde gedaan als de vorige keer, op de windfoto's na dan. En mijn nagelstyliste en dochter Gaby was er dit keer niet bij, maar in plaats daarvan heeft mijn andere dochter Naomi haar kunsten even laten zien. Volgens mij hadden ze het prima naar hun zin en ik ook. Ik heb alweer genoten!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten