maandag 9 januari 2012

Fotoshoot feestje Milou

Gisteren heb ik Milou ontmoet, Milou komt uit Zuid-Beijerland en heeft bij mij haar verjaardagsfeestje gevierd. Wat een ontzettend leuke groep meiden was dit.

Alle nieuwe jurken zijn inmiddels uitgeprobeerd, gepast, geshowd en gefotografeerd. Zo leuk weer om wat nieuwe kleding te hebben hangen. Het waren weer 8 totaal verschillende meiden met allemaal eigen ideeën en wensen en dat maakt dit werk nou juist zo leuk.
Maar ondanks de mooie jurken heb ik toch dit keer voor de gekke foto gekozen, ze hebben zo'n lol op deze foto!

2 opmerkingen:

  1. Hoi, het is een leuke foto geworden van de dames. Ik ben erg benieuwd naar de rest van de foto's! Een ding... Milou komt uit spijkenisse en niet zuid-beijerland! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha... wat suf, ik heb een regeltje te laag gekeken in mijn klantenbestand. Sorry hoor voor het foutje!

    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen