vrijdag 20 januari 2012

Hedy en Olaf

Vanmiddag heb ik kennis gemaakt met Hedy en Olaf. Ze hadden een geweldig nieuw accessoire meegenomen, te weten: COOKIE MONSTER. Dit superschattige figuurtje uit Sesamstraat heeft zijn werk wel gedaan vandaag, hoe liefdevol hij met de buik van Hedy kroelde dat is niet te evenaren... zo cute!

Ook hebben we een nieuw soort belichting gebruikt met een gebruikelijke opstelling. Het witte doek en witte gordijn dat gebruik ik vaker, maar nog nooit heb ik deze belichting geprobeerd. Ik moet zeggen, het valt me zeker niet tegen.
Hedy en Olaf waren een geweldig stel, echt een eenheid! Olaf had eigenlijk geen instructies van mijn kant nodig, elke keer als ik hem iets wilde vragen, dan had hij het al zelf bedacht zonder dat hij het zelf in de gaten had. En Hedy was enorm relaxed en makkelijk om mee te werken. Heerlijk een beetje humor tijdens een fotoshoot!

1 opmerking:

  1. We hebben ontzettend genoten gisteren en de foto's die we nu zien vinden we al helemaal geweldig. Nog meer benieuwd naar de rest nu. Fijn dat je zo de tijd nam, dat maakte het voor ons heel relaxed.

    En volgende keer komen we met met zijn drietjes (en cookie monster uiteraard)!

    BeantwoordenVerwijderen