woensdag 16 december 2020

Luc en Senn

Vorige week werd er last minute nog een fotoshoot geboekt door de moeder van Senna en Luc. Hoe last minute dat eigenlijk was dat werd zondag pas duidelijk, toen langzaam maar zeker bekend werd dat ik dicht moest. Maar zij staan erop!! En daar ben ik blij om.

Sinds afgelopen dinsdag zijn wij uiteraard gesloten. We zijn wel bereikbaar voor vragen, boekingen voor volgend jaar en bestellingen van foto's of fotoproducten. 

Maar vrijdag kwamen Senn en Luc dus naar mijn studio. Een beetje onwennig was het wel voor ze hoor zo'n fotoshoot. In eerste instantie zaten ze heel braaf hun Colgate smile op te zetten, wat logisch is, maar al vrij snel kregen ze door dat ze best zelf dingen mochten bedenken en dat ze helemaal niet perse stil hoefden te zitten. Deze foto schoot ik toen ik eigenlijk al klaar was, toen kwamen ze pas echt los!!! 

https://www.in2pictures.nl/c-4703437/kinderfotografie/




Geen opmerkingen:

Een reactie posten