woensdag 2 december 2020

Baby Ravi

 Afgelopen zaterdag stonden er maar liefst 4 fotoshoots op de planning. De laatste was de gezinsfotoshoot van Denise en Dennis. Jaren terug toen de tweeling Danny en Milan net geboren waren mocht ik hen ook al fotograferen. Nu hebben ze er een zoontje bij genaamd Ravi. Een prachtig en rustig mannetje. Danny en Milan vonden het foto's maken wel een beetje een dingetje... het in de studio zijn was leuk en het kroelen met hun broertje ging ook perfect en ze deden enorm hun best om toch mooie foto's te maken met hun broertje.

Ze zijn enorm dol op hun kleine broertje en dus wilde ze beide wel even hun kleine broertje vasthouden. Toen ik ze vroeg om het lege mandje even vast te houden, vloog het mandje meteen alle kanten op! Haha... jongens hè... gelukkig had ik allang bedacht de baby los te fotograferen, dat doe ik eigenlijk altijd in dit soort situaties. Dus geen nood, het mandje met de baby stond gewoon op een poef en werd vastgehouden door zijn papa. En de jongens zijn gefotografeerd met een leeg mandje. Dat is wel de veiligste manier. Ik vind de manier waarop Ravi kijkt wel geniaal, hij heeft een beetje een paniekerige blik, alsof hij verwacht ieder moment een salto te maken en alsof hij zijn broer echt ziet staan. 

De fotoshoot ging hartstikke goed en het is toch ook wel erg leuk om die grote jongens (en hun papa en mama ook natuurlijk) na al die jaren weer terug te zien!

https://www.in2pictures.nl/c-4703433/newbornfotografie/






Geen opmerkingen:

Een reactie posten