dinsdag 1 december 2020

Isabella

Isabella was afgelopen zaterdag voor het eerst in mijn fotostudio. Een week eerder was ze al even komen kijken, dus ze wist waar ze terecht kwam. Ze had het ook allemaal uitgedacht. De kleding van haar ouders heeft ze zelfs bepaald. Hoe geweldig is dat. Mijn website had ze doorgepluisd en twee achtergronden gekozen. Daarbij koos ze dus haar kleding en accessoires. Ze wist ook precies wat voor foto's ze wilde, dat is zo grappig! Zo jong en dan al zo plannen maken. Hoe geweldig is dat?!

De foto's waren ook zo geschoten. Toen ik klaar was, was zij dat eigenlijk nog niet. Ze wilde nog wel even door, want ze had nog wel ideeën. Zo ontzettend leuk. Nou lieve Isabella, jij mag vaker langs komen hoor!! Ik hoefde niet zo veel te doen, alleen maar te klikken. Je hebt het mij eigenlijk vrij makkelijk gemaakt. Dank je wel daarvoor.

https://www.in2pictures.nl/c-4703437/kinderfotografie/






Geen opmerkingen:

Een reactie posten