vrijdag 30 oktober 2020

Nina en Lizzy

Vandaag waren Nina en Lizzy er weer. Deze zusjes zijn bij in de studio altijd zo ontzettend leuk samen. Nina helpt haar zusje met alles en stimuleert haar om op de juiste plek te zijn zodat ik foto's kan schieten. Ze is zich heel bewust van alles. En als Nina even weg is dan vraagt Lizzy meteen naar haar grote zus. Echt voorbeeldig gewoon.

Ik vroeg hun moeder hoe dat er thuis dan aan toe gaat, ik heb ook twee meiden dus weet wel ongeveer wat voor antwoord ik kan verwachten. En inderdaad, die omschrijft toch twee hele andere (b)engeltjes dan de twee in mijn studio. Ik moet daar altijd zo ontzettend om lachen. Ze voelen zich echt wel thuis bij mij, maar "vreemde" ogen dwingen dan toch denk ik, erg vermakelijk kan ik je zeggen!!

https://www.in2pictures.nl/c-4703437/kinderfotografie/








Geen opmerkingen:

Een reactie posten