vrijdag 9 oktober 2020

Nancy, Alyssa en Jaylinn

Afgelopen zaterdag mocht ik opnieuw Alyssa, Jaylinn en hun moeder Nancy fotograferen. Dit gezin fotografeer ik al een aantal jaar en het leuke daarvan is dat je elkaar een beetje leert kennen. Ik scheel niet zo veel in leeftijd met hun moeder en ze vinden hun moeder nogal irritant soms.... dat is gewoon de leeftijd he van de meiden. Nancy is superlief, maar houdt ook wel van een beetje gek doen en daar kan ik mij wel in vinden. Dus ik heb de meiden een dubbele dosis irritatie geleverd zaterdag. Want als je vind dat je moeder gek kan doen, dan kan ik dat vast nog beter! Haha... heerlijk hoor, werken met tieners. Ik houd ervan om een beetje de grens op te zoeken soms en gelukkig krijg ik het van deze meiden ook gewoon vol terug hoor!! Ze voelen zich zo thuis dat ze weten dat je tegen mij bijna alles kunt zeggen. 

Maar alle gekheid op een stokje, de meiden zijn ook dol op hun moeder, dat is wel duidelijk. Nancy is bijna jarig en vond het daarom leuk om weer een fotoshoot te doen en dat mocht een beetje feestelijk. Dus werd er bellenblaas, opblaascijfers en confetti toegevoegd aan de shoot. Maar daarnaast heb ik ook geprobeerd om een paar gewoon mooie foto's van de meiden te schieten.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten