dinsdag 3 november 2020

Lieva is geboren!

 Afgelopen zaterdag mocht ik de kleine Lieva fotograferen (mooie naam ook he!!). Zij is het kleine zusje van Indra en net zo'n mooi meisje als haar zus. Indra is ongelofelijk lief voor haar zusje en wil haar dan ook graag vasthouden, kusjes geven en knuffelen. Ze vond in het begin het idee van een fotoshoot wel een beetje spannend, maar dat was snel weg. 

Indra heeft mij perfect geholpen, ze deed werkelijk gewoon alles wat ik voorzichtig probeerde te vragen zonder dat ze ook maar twijfelde. Zo fijn!! Zelfs op het einde toen ze eigenlijk beide een beetje moe begonnen te worden, wist ik nog de laatste foto uit deze serie te schieten. Dat is toch gewoon een heerlijkheid.

Lieva deed het ook werkelijk voorbeeldig. In het begin kon ze nog wel wat strenge blikken geven, maar ook dat veranderde naarmate de fotoshoot vorderde. We hebben alles kunnen doen wat ze de papa en mama wilden en meer dan dat... en daar wordt ik altijd zoooo blij van!

https://www.in2pictures.nl/c-4703433/newbornfotografie/










Geen opmerkingen:

Een reactie posten