zaterdag 1 augustus 2020

Familie Helder

Kimberly en haar ouders ken ik al heel wat jaartjes. Ze turnde samen met mijn dochter, dus dan zie je elkaar regelmatig. Later vierde ze nog eens haar verjaardagsfeestje bij mij in de studio en nog wat later volgde ze bij mij een workshop fotografie. Onlangs nam Kimberly contact met mij op voor een cadeau voor haar ouders, want binnenkort zijn zij maar liefst 25 jaar gelukkig getrouwd! En dat vraagt om een bijzonder cadeau.

Een fotoshoot met het hele gezin inclusief de hond is dan altijd goed natuurlijk. Dazzle de hond is al wat ouder en hoe fijn is het dan als ook hij mooi op de foto staat. En dat is meer dan gelukt. Hij kwam wat nerveus binnen, of zeg maar gewoon, met de hakken in het zand. Maar dat was redelijk snel weg. Vooral als hij bij zijn baasjes mocht zitten vond hij het prima. Dit wordt een heel leuk cadeau denk ik zomaar. Het kiezen van de leukste foto voor aan de muur is waarschijnlijk het grootste probleem straks.

https://www.in2pictures.nl/c-4703438/gezinsfotografie/

https://www.facebook.com/in2pictures/






Geen opmerkingen:

Een reactie posten